I სემესტრი სამოქმედო გეგმა
მოსწავლეებს უნდა ჰქონდეთ საინფორმაციო ტექნოლოგიების უნარის უნარი ( ინტერნეტი , კომპიუტერი , სამუშაო პროგრამები , აპლიკაციები და სხვა საინფორმაციო საკომუნიკაციო საშუალებები ) და საინფორმაციო წიგნიერება ( რაც მთავარია ინფორმაციის მოძიება, განაცხადის გამოყენება და ა . შ ).
მოსწავლემმა უნდა საჭირონ :
·
პირობითი ნიშნების შემუშავება ;
- პირობითი ნიშნების გადაცემა ; _ _
- პირობითი ნიშნების საშუალებით წინასწარ შემუშავებული ბრძანებების თანამიმდევრული შესრულება .
შეისწავლიან კომპიუტერული მოწყობილობების ფუნქციონირების მექანიზმებს და სხვადასხვა სახის კომპიუტერული ტექნიკის დანიშნულებასა და გამოყენების სფეროებს .
ბავშვებმა უნდა შექმნან სხვადსხვა თემატური დოკუმენტი პროგრამებში Paint, Word, PowerPoint - ში
ბავშვები ალგორითმული აზროვნების საწყისებს დაეუფლებიან .
საპრეზენტაციო პროგრამა PowerPoint- ში ; _ _
თავად შექმნიან პროგრამულ კოდს ვიზუალური პროგრამირების გარემოში (code.org; scratch.mit.edu)
II სემესტრი სამოქმედო გეგმა
მოსწავლეები თავად შექმნიან პროგრამულ კოდს ვიზუალური პროგრამირების გარემოში და კომპიუტერულ თამაშებს მოთამაშებენ ; _
მოსწავლემ ამოცანის პროგრამული უზრუნველყოფის მონაცემების მიხედვით _ _ _ _ _ _ პროგრამული უზრუნველყოფის პროგრამები და კომპიუტერული პრობლემების გადაჭრა ; _ _ _
ბავშვებმა უნდა შექმნან სხვადსხვა თემატური დოკუმენტი პროგრამებში Paint, Word, PowerPoint , Excel - ში
მოსწავლე უნდა იყოს
- ციფრულ სამყაროში საკუთარი და სხვისი უფლებების გააზრება და დაცვა ; ინტერნეტის ფუნქციონირების მექანიზმები ;
- ინტერნეტში შეხსენება , მოძიება და
დეტალური ინფორმაცია და შემდგომი გამოყენება ;
- ღრუბლოვანი სერვისების ფუნქციონირების პრინციპები ;
- ღრუბლოვანი სერვისების საშუალებით
( მაგ :. Online PowerPoint) და ინტერნეტში მოძიებული კონტენტის გამოყენება უნდა შეისწავლოს პრეზენტაციის აწყობა .
- საკუთარი Office 365- ის ანგარიშის მართვა ;
- საკუთარი ანგარიშის დაცვა .
წლის განმავლობაში პროფესიული განვითარების ტრენინგის სისტემატიური მონაწილეობა.
გაკვეთილები | 1. ღია გაკვეთილი | I- II სემესტრი |
2. სკოლები გაკვეთილი | ||
პროექტები | 1. სასწავლო პროექტი „უსაფრთხო ინტერნეტში“ | მე სემესტრი |
2. სასწავლო პროექტი „ვიცნობი ჩადეთ სახლში“ | II სემესტრი | |
სასწავლო რესურსების შექმნა | 1. სასწავლო რესურსების შექმნა მასწავლებლის საშუალებით | I- II სემესტრი |
2. სასწავლო რესურსების შექმნა მოსწავლების საშუალებით | ||
თვითშეფასება და ზრუნვა პროფესიულ განვითარებაზე | გაკვეთილის ბოლოს თვითშეფასების გაკეთება. ტრენინგებში მონაწილეობის მიღება | I- II სემესტრი |
კოლეგებთან თანამშრომლობა, ცოდნის გაზიარება | კათედრაზე კრიტიკული მეგობრის გამოყენება , გაკვეთილებზე დასწრება, უკუკავშირი | I- II სემესტრი |
რეფლექსია
მოსწავლეებმა შეძლეს
· პირობითი ნიშნების შემუშავება ;
- პირობითი ნიშნების გადაცემა ; _ _
- პირობითი ნიშნების საშუალებით წინასწარ შემუშავებული ბრძანებების თანამიმდევრული შესრულება .
- საპრეზენტაციო პროგრამა PowerPoint- ში თამაში „ ყველაზე ჭკვიანი “
- პროგრამულ კოდის შექმნა ვიზუალური პროგრამირების გარემოში (code.org; scratch.mit.edu)
ტექნიკური ბაზის არარსებობის გამომოსწავლის ტექნიკა ვერ ერთვება საგაკვეთილო მკურნალობა
მიმდინარე სასწავლო წელს დიდი დაგვჭრდა როგორც მასწავლებელს , ასევე მოსწავლეებს . პანდემიიდან გამომდინარე სკოლა ვერ სარგებლობდა გაკვეთილები მიმდინარეობდა როგორც კლასში , თეორიული მასალის გასახსნელად , ასევე , ინიშნებოდა კლასგარეშე ონლაინ შეხვედრები და იხილებოდა საჭირო თემები . ასევე იმართებოდა ინდივიდუალური ჩართვები მოსწავლეებთან , მათი ინტერესებიდან გამომდინარე . მიუხედავად იმისა , რომ მუშაობა იყო ძალიან საინტერესო . მოსწავლეები ინტერესით მოეკიდნენ დავალებად . მათ გამოავლინეს დიდი პასუხისმგებლობა და სხვადასხვა თანამშრომლობითი უნარები .
მიზანი , რომელიც დასახული იყო კომპლექსური დავალების მიღწეულია , თუმცა რამდენიმე მოსწავლეს ტექნიკური მხარდაჭერა არ აქვს და მათ შეასრულებს დავალება სმარტფონებში სხვადასხვა აპებით . _ _ ვმუშაობთ აჩვენა , რომ არ არის ხელსაყრელი პროგრამა ტელეფონით მუშაობა . _ გაკვეთილების ძლიერი მხარე _ _ თანამშრომლობითი ურთიერთობები , რამაც საბოლოო შედეგამდე მიგვიყვანა . ამ ცენტრში , კომპლექსურ დავალებას აქვს კარგად გაართვა თავი . მცირედი უზუსტობები , თუმცა უკუკავშირის მიცემის შემდეგ , პრობლემები გამოასწორეს . _
No comments:
Post a Comment