კურიკულუმები/სამოქმედო გეგმა

2022-2023 სასწ. წელი

კურიკულუმები/ თემატურ კალენდარული გეგმა 






I სემესტრი სამოქმედო გეგმა

მოსწავლეებს უნდა ჰქონდეთ საინფორმაციო ტექნოლოგიების უნარის უნარი    ( ინტერნეტი , კომპიუტერი , სამუშაო პროგრამები , აპლიკაციები და სხვა საინფორმაციო საკომუნიკაციო საშუალებები ) და საინფორმაციო წიგნიერება ( რაც მთავარია ინფორმაციის მოძიება, განაცხადის გამოყენება და . ).    

მოსწავლემმა უნდა საჭირონ :

·         პირობითი ნიშნების შემუშავება ;

  • პირობითი ნიშნების გადაცემა ; _ _
  • პირობითი ნიშნების საშუალებით წინასწარ შემუშავებული ბრძანებების თანამიმდევრული შესრულება .

 

შეისწავლიან კომპიუტერული მოწყობილობების ფუნქციონირების მექანიზმებს და სხვადასხვა სახის კომპიუტერული ტექნიკის დანიშნულებასა და გამოყენების სფეროებს .  

ბავშვებმა უნდა შექმნან სხვადსხვა თემატური დოკუმენტი პროგრამებში Paint, Word, PowerPoint - ში

ბავშვები ალგორითმული აზროვნების საწყისებს დაეუფლებიან .  

საპრეზენტაციო პროგრამა PowerPoint- ში ; _ _  

თავად შექმნიან პროგრამულ კოდს ვიზუალური პროგრამირების გარემოში (code.org; scratch.mit.edu)  

 



II სემესტრი სამოქმედო გეგმა

მოსწავლეები თავად შექმნიან პროგრამულ კოდს ვიზუალური პროგრამირების გარემოში და კომპიუტერულ თამაშებს მოთამაშებენ ; _

მოსწავლემ ამოცანის პროგრამული უზრუნველყოფის მონაცემების მიხედვით _ _ _ _ _ _ პროგრამული უზრუნველყოფის პროგრამები და კომპიუტერული პრობლემების გადაჭრა ; _ _ _

ბავშვებმა უნდა შექმნან სხვადსხვა თემატური დოკუმენტი პროგრამებში Paint, Word, PowerPoint , Excel - ში

მოსწავლე უნდა იყოს  

  • ციფრულ სამყაროში საკუთარი და სხვისი უფლებების გააზრება და დაცვა ; ინტერნეტის ფუნქციონირების მექანიზმები ;
  • ინტერნეტში შეხსენება , მოძიება და დეტალური ინფორმაცია და შემდგომი გამოყენება ;
  • ღრუბლოვანი სერვისების ფუნქციონირების პრინციპები ;
  • ღრუბლოვანი სერვისების საშუალებით ( მაგ :. Online PowerPoint) და ინტერნეტში მოძიებული კონტენტის გამოყენება უნდა შეისწავლოს პრეზენტაციის აწყობა
  • საკუთარი Office 365- ის ანგარიშის მართვა ;
  • საკუთარი ანგარიშის დაცვა .

 

წლის განმავლობაში პროფესიული განვითარების ტრენინგის სისტემატიური მონაწილეობა.

 

 


ისტ
წლიური სამოქმედო გეგმა


გაკვეთილები
1. ღია გაკვეთილი

I- II  სემესტრი
2. სკოლები გაკვეთილი

პროექტები
1. სასწავლო პროექტი  „უსაფრთხო ინტერნეტში“ 
მე  სემესტრი
2. სასწავლო პროექტი „ვიცნობი ჩადეთ სახლში“
 II სემესტრი
სასწავლო რესურსების შექმნა
1. სასწავლო რესურსების შექმნა მასწავლებლის საშუალებით
I- II  სემესტრი
2. სასწავლო რესურსების შექმნა მოსწავლების საშუალებით
თვითშეფასება და ზრუნვა პროფესიულ განვითარებაზე
გაკვეთილის ბოლოს თვითშეფასების გაკეთება.  ტრენინგებში მონაწილეობის მიღება
I- II  სემესტრი
 კოლეგებთან თანამშრომლობა, ცოდნის გაზიარება
კათედრაზე კრიტიკული მეგობრის გამოყენება , გაკვეთილებზე დასწრება, უკუკავშირი
I- II  სემესტრი

 

 


2020-2021 სასწ. წელი

რეფლექსია

მოსწავლეებმა  შეძლეს  

·         პირობითი  ნიშნების  შემუშავება  ;

  • პირობითი  ნიშნების  გადაცემა  ;  _  _
  • პირობითი  ნიშნების  საშუალებით  წინასწარ  შემუშავებული  ბრძანებების  თანამიმდევრული  შესრულება  .
  • საპრეზენტაციო  პროგრამა  PowerPoint-  ში  თამაში   ყველაზე  ჭკვიანი    
  • პროგრამულ  კოდის  შექმნა  ვიზუალური  პროგრამირების  გარემოში  (code.org; scratch.mit.edu)  

ტექნიკური  ბაზის  არარსებობის  გამომოსწავლის  ტექნიკა  ვერ  ერთვება  საგაკვეთილო  მკურნალობა


მიმდინარე სასწავლო  წელს  დიდი  დაგვჭრდა  როგორც  მასწავლებელს  ,  ასევე  მოსწავლეებს  .  პანდემიიდან  გამომდინარე  სკოლა  ვერ  სარგებლობდა  გაკვეთილები მიმდინარეობდა  როგორც  კლასში  ,  თეორიული  მასალის  გასახსნელად  ,  ასევე  ,  ინიშნებოდა  კლასგარეშე  ონლაინ  შეხვედრები  და  იხილებოდა  საჭირო  თემები  .  ასევე  იმართებოდა  ინდივიდუალური  ჩართვები  მოსწავლეებთან  , მათი ინტერესებიდან  გამომდინარე  .  მიუხედავად  იმისა  , რომ  მუშაობა  იყო  ძალიან  საინტერესო  .  მოსწავლეები  ინტერესით  მოეკიდნენ  დავალებად  .  მათ  გამოავლინეს  დიდი  პასუხისმგებლობა  და  სხვადასხვა  თანამშრომლობითი  უნარები  .

მიზანი  ,  რომელიც  დასახული  იყო  კომპლექსური  დავალების  მიღწეულია  ,  თუმცა  რამდენიმე  მოსწავლეს  ტექნიკური  მხარდაჭერა  არ  აქვს  და  მათ  შეასრულებს  დავალება  სმარტფონებში  სხვადასხვა  აპებით  .  _  _  ვმუშაობთ  აჩვენა  ,  რომ  არ  არის  ხელსაყრელი  პროგრამა  ტელეფონით  მუშაობა  .  _  გაკვეთილების  ძლიერი  მხარე  _  _     თანამშრომლობითი  ურთიერთობები  ,  რამაც  საბოლოო  შედეგამდე  მიგვიყვანა  .  ამ ცენტრში ,  კომპლექსურ  დავალებას  აქვს  კარგად  გაართვა  თავი  .  მცირედი  უზუსტობები  ,  თუმცა  უკუკავშირის  მიცემის  შემდეგ  ,  პრობლემები  გამოასწორეს  .  _



No comments:

Post a Comment